Pokud máte problém s aplikacemi Geis, můžete po dohodě s pracovníkem technické podpory Geis využít klienta pro vzdálený přístup k ploše vašeho počítače. Tento postup urychlí řešení vašeho požadavku a umožní technické podpoře prověřit chování aplikace ve vašem prostředí.
Během vzdáleného připojení je komunikace zabezpečena. K využití vzdáleného přístupu není třeba nic instalovat, k využití stačí běžný uživatelský přístup. Po spuštění klienta je vygenerováno přístupové ID spojení a přístupové heslo. Heslo se generuje pro každé připojení jiné, po uzavření klienta vzdáleného přístupu tedy opakované připojení kohokoliv bez vědomí uživatele není možné. Jde tedy o naprosto bezpečný způsob.
Společnost Geis využívá pro přístup produkt TeamViewer®. Klient spuštěný na straně uživatele nevyžaduje vlastnictví licence k tomuto produktu. Informace o bezpečnosti používání získáte na stránkách výrobce zde.
Využitím přístupového klienta uživatel souhlasí s licenčními podmínkami produktu TeamViewer a s přístupem pracovníka technické podpory Geis na svůj počítač za účelem poskytnutí podpory k softwarovým produktům Geis Group.
Pokud se po spuštění zobrazí výstraha zabezpečení, povolte spuštění tlačítkem Spustit případně Povolit nebo Pokračovat.
Pak sdělte technické podpoře kód Vaše ID a dále Heslo.
Náhled obrazovky klienta s přihlašovacími údaji zobrazíte kliknutím zde.