Vaše kusové a paletové zásilky doručíme po celém území České republiky obvykle následující pracovní den po předání do přepravy.
Více informacíNabízíme velmi efektivní systém přepravy vašich kusových a paletových zásilek po celé Evropě.
Více informacíRady, tipy, doporučení ke zvýšení bezpečnosti zboží při přepravě sběrným systém si můžete prohlédnout zde.
Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.
Naše společnost doručuje paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář.
Vyplňte poptávkový formulář, který bude předán na příslušné obchodní oddělení, poté Vás budeme kontaktovat.
Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz
V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.
Skupina Geis v roce 2023 díky přelomové akvizici významně rostla a dosáhla obratu 1,89 miliardy eur. Česká část skupiny i přes obtížné podmínky na trhu vygenerovala obrat přes 5 miliard korun. Nyní se celá skupina soustředí na další prohlubování spolupráce s Quehenberger Logistics.
Více informací